Esta semana véñovos amosar o traballo que estivemos realizando en colaboración coas familias ao longo deste segundo trimestre.
Como ben saberedes, familia e escola temos o mesmo obxectivo, facer que @s cativ@s desenvolvan todas as súas capacidades e, qué mellor forma que facelo conxuntamente e traballando en armonía?
Este foi o motivo principlal para facelas partícipes de "Protexe os animais".
O avoíño Rancañán é un home de recursos e un dos seus favoritos é o "Kit de supervivenvia a fin de semana".
Este maletín viaxa cada semana cun dos alumn@s e dentro podemos atopar o caderno de bitácora no que o avoíño anota todas as súas aventuras de mariñeiro. Pero esta vez, quixo facer algo distinto e propúxolle ao noso alumnado engadir algunhas das súas páxinas. As instruccións foron as seguintes:
- Eu douvos unha letra e vos tendes que pensar un animal que empece por esa inicial. Ca axuda das vosas familias debedes plasmar cousiñas sobre él: características, curiosidades, hábitat, imaxes...etc.
O resultado?
9 páxinas repletas de datos moi interesantes, velaí o tendes:
Pero neste kit, agóchase algo máis...un tarro con varias actividades que podemos facer coas nosas mascotas, para que nunca nos quedemos sin ideas:
...darlle unha masaxe, contarlle un segredo, sacalas de paseo...
mimalas moito!!
Xunto co kit sempre levamos un conto da nosa biblioteca de aula e neste caso, como non podía ser doutra forma, as nosas estanterías conteñen contos onde @s protagonistas son animais!
Aquí tendes un pequeno exemplo:
O obxectivo? Ollar as súas páxinas, saber identificar si os protagonistas son animais domésticos ou salvaxes, coñecer a súa historia e á volta, contarlle aos compis de que trataba.
Moitas grazas familias pola vosa colaboración e interese!
😍
No hay comentarios:
Publicar un comentario