lunes, 23 de marzo de 2020

Nova proposta!



Un día máis é un día menos! Ánimo familias! 💪🍀

Hoxe traiovos unha proposta para comezar esta segunda semana de confinamento, preparados? Imos aló!

Nas aulas de Educación Infantil, estamos acostumados a comezar o día ca elección dx encargadx. Un papel moi importante, xa que as funcións maís importantes do día, recaen sobre a súa figura e polo tanto, ten que ser un modelo a seguir.

- Para levar a cabo a súa primeira tarefa, precisará un calendario (estou segura de que todxs contades con un). Con él traballamos contidos tales como a secuenciacións, a recta numérica, os conceptos de onte-hoxe-mañá, os días da semana, os meses, as estacións...etc.
Que vos parece si esta vez o empregades para facer unha conta atrás? Podemos ir riscando os días que faltan para que todo isto pase...de momento falan do 11 de abril, pois marquemos ese obxectivo.

- Por outra banda, recordádelle que xa cambiamos de estación, ahora atopámonos na primavera, ensinádelle diferentes imaxes da nova estación (flores, paxariños, froitas...) xunto con outras que se relacionen cas estacións que xa pasaron (paraugas, choiva, bufanda...). A tarefa será, relacionar cada imaxe coa estación correspondente.


- Seguinte tarefa: Hoxe x encargadx pon a mesa! 


Sodes conscientes de todo o que estamos traballando con esta sinxela tarefa? Vocabulario, reconto, orientación espacial, reparto, autonomía...
Por suposto ao acabar de xantar, pode axudar a recoller e a colocar cada cousa no seu lugar... De seguro mentres o fai canta esa cancionciña que tanto empregamos no cole que dí:
🎵🎵 A recoller, a ordear,cada cousiña ao seu lugar.... 🎵🎵


- Continuamos: Hoxe podemos facer unha composición artística empregando elementos do contorno (si tendes xardín ou horta: follas, flores, algunha pluma que se lle caera a algún paxariño, pedriñas, paus...)  ou da vida cotiá (palillos, algodóns, a tona dunha laranxa, tapóns de botellas...). Deixade que cada quen deixe voar a súa imaxinación. As composicións serán espectaculares.



- Seguinte tarefa: Creamos a nosa propia: 


Qué vos parece na hora da merenda? Podedes plantexalo con algo así como:

 Si a merenda queres papar, as pistas antes terás que atopar!

Escribide varias notas e agochadeas pola casa. Cada unha terá anotada unha pista ou unha proba que xs nenxs terán que pasar para conseguir atopar a merenda.
Deixovos algúns exemplos:

Pista1: Atopa 5 zapatos diferentes.
Pista 2: A seguinte pista atoparás si nunha maceta vas mirar.
Pista 3: Nomea 6 cousas de cor verde.
Pista4: A seguinte pista conseguirás si unha canción sabes entonar.
Pista5: Entre os peluches atoparás a pista6, corre e verás.
Pista 6: 20segundos saltando a pata coxa.

(E así, todas as que queirades...A última delas, indicará donde está a merenda: na neveira, nun caixón, dentro da mochila do cole...).

Pasaredes un moi bo rato e de seguro vos reiredes.


-Última tarefa:  Hoxe a cena fagoa eu! 

Si hai algo que por excelencia soe gustarlle aos máis pequenos é....a pizza! 
Agora que temos tempo, preparade a masa e deixade que eles mesmos fagan a súa pizza cos seus ingredientes favoritos.
Sentiranse super maiores!


Isto é todo por hoxe!
Agardo pasedes un día entretido! 😊
Un saúdo!






No hay comentarios:

Publicar un comentario